Mamy październik – sporo właścicieli noclegów jest już właśnie “po sezonie”. Jak wykorzystać ten czas? Jak zaoszczędzić ? Co zrobić aby mieć pewność że jest się gotowym na przyjęcie gości? Poniżej podajemy 3 wskazówki, które nic nie kosztują a warto je wziąć pod uwagę. 

Po pierwsze bądź w Internecie nawet po sezonie. 

O reklamę warto dbać cały czas.  Nie martw się. To nie znaczy że musisz inwestować cały czas. Z pewnością wolałbyś po sezonie trochę zaoszczędzić i tu się z Tobą zgadzamy. Pamiętaj jednak – ludzie o wakacjach rozmawiają cały rok. Zwłaszcza podczas zimowych wieczorów ze znajomymi. To wtedy padają propozycje wspólnych wyjazdów i wtedy też najczęściej robią wstępny research. Dobrze jest jeśli już na tym etapie będą mogli przynajmniej zobaczyć i skojarzyć nazwę Twojego obiektu, lub zdjęcia i miejscowość.

rozmowa, reklama w Internecie
O wakacjach rozmawia się i planuje je przez cały rok.

Po drugie odśwież prezentację obiektu 

Zmiana zdjęć na świeże to zawsze krok w dobrą stronę. Turyści kupują oczami. Chociaż jest już chłodniej – dni są wciąż słoneczne – to dobry moment aby w pustym obiekcie zrobić kilka nowych zdjęć.

drzwi pusty pokój hotelowy zdjęcia obiektu noclegowego
Kiedy nie masz gości w obiekcie wykorzystaj ten czas aby zaktualizować zdjęcia i opis

W portalu e-wczasy.pl możesz je łatwo zmienić lub poprosić o to któregoś z naszych pracowników. Z przyjemnością pomożemy!

Zmiana opisu. Czasem nawet drobne kosmetyczne zmiany w treści oferty są przyjemniej odbierane przez turystę. Unikaj pisania całych kolumn tekstu. Podziel go na akapity i wytłuść najważniejsze informacje ( wyżywienie, basen, rowery, sprzęt plażowy? Te udogodnienia mają znaczenie, zwłaszcza dla rodzin).

BON turystyczny – jeśli go honorujesz zaznacz to w Panelu klienta lub poproś nas – zmienimy to za Ciebie.

Zaznacz udogodnienia – to bardzo ważne, ponieważ w przejżysty też wszystkie inne udogodnienia które pojawiły się w twoim obiekcie.
Przygotuj oferty specjalne. W drugiej części roku pojawia się kilka długich weekendów. Warto przygotować ofertę listopadową, październikową i grudniową.  Wiele osób marzy o tym aby Sylwester spędzić poza domem.  Dodatkowe wolne od pracy dni stwarzają okazję i pretekst do podróży. Jeśli masz przygotowane oferty specjalne uzupełnij to w Panelu Klienta. Warto też zmienić i uzupełnić te informacje w opisie oferty.

 

Po trzecie – już teraz warto rozejrzeć się za skuteczną reklamą. 

Skuteczna reklama nie musi być droga. Ważne aby Twój obiekt w odpowiednim czasie wyświetlał się optymalnie wysoko tak aby turyści szybko go zobaczyli kiedy szukają noclegu w konkretnej miejscowości lub kategorii. Duża liczba zapytań i telefonów to wynik wyświetlania oferty noclegowej na dobrej pozycji w odpowiednim czasie. Skontaktuj się z naszym konsultantem – doradzi Ci co  jeszcze warto zmienić lub dodać w twojej ofercie.  

reklama obiektu noclegowego w Internecie
Skontaktuj się z naszym biurem obsługi. Dowiesz się o ciekawych rozwiązaniach dla twojego obiektu, nowych promocjach. Nasi specjaliści pomogą stworzyć prezentację Twojego obiektu, która przyciągnie turystów.

Ustali z tobą kiedy warto w Twoim wypadku uruchomić lepsza widoczność twojej oferty. Obliczycie wspólnie jaki będzie tego koszt. Dzięki temu możesz przygotować swoje finanse. 

Pokaż się w pozytywnym świetle

Dołącz do do naszego programu partnerskiego. Oznaczenie Partner portalu buduje markę Twojego obiektu w oczach Turysty, jest zupełnie darmowe a my z przyjemnością podzielimy się taką informacją z gośćmi portalu.

Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 880 180 190

Poprzedni artykułZamek w Toszku
Następny artykułSzlaki w Tatrach dla początkujących
Niepoprawna optymistka i miłośniczka sielskich polskich krajobrazów. Lubi poznawać nowe miejsca ale przede wszystkim ludzi. Od wielu lat związana z e-wczasy.pl gdzie przekuwa swoje zainteresowania i osobowość na budowanie relacji z klientami a swoim doświadczeniem pomaga im podejmować mądre decyzje biznesowe. Prywatnie również super mama, pasjonatka historii a także ratownik medyczny i WOPR