Mamy październik – sporo właścicieli noclegów jest już właśnie “po sezonie”. Jak wykorzystać ten czas? Jak zaoszczędzić ? Co zrobić aby mieć pewność że jest się gotowym na przyjęcie gości? Poniżej podajemy 3 wskazówki, które nic nie kosztują a warto je wziąć pod uwagę.
Po pierwsze bądź w Internecie nawet po sezonie.
O reklamę warto dbać cały czas. Nie martw się. To nie znaczy że musisz inwestować cały czas. Z pewnością wolałbyś po sezonie trochę zaoszczędzić i tu się z Tobą zgadzamy. Pamiętaj jednak – ludzie o wakacjach rozmawiają cały rok. Zwłaszcza podczas zimowych wieczorów ze znajomymi. To wtedy padają propozycje wspólnych wyjazdów i wtedy też najczęściej robią wstępny research. Dobrze jest jeśli już na tym etapie będą mogli przynajmniej zobaczyć i skojarzyć nazwę Twojego obiektu, lub zdjęcia i miejscowość.

Po drugie odśwież prezentację obiektu
Zmiana zdjęć na świeże to zawsze krok w dobrą stronę. Turyści kupują oczami. Chociaż jest już chłodniej – dni są wciąż słoneczne – to dobry moment aby w pustym obiekcie zrobić kilka nowych zdjęć.

W portalu e-wczasy.pl możesz je łatwo zmienić lub poprosić o to któregoś z naszych pracowników. Z przyjemnością pomożemy!
Zmiana opisu. Czasem nawet drobne kosmetyczne zmiany w treści oferty są przyjemniej odbierane przez turystę. Unikaj pisania całych kolumn tekstu. Podziel go na akapity i wytłuść najważniejsze informacje ( wyżywienie, basen, rowery, sprzęt plażowy? Te udogodnienia mają znaczenie, zwłaszcza dla rodzin).
BON turystyczny – jeśli go honorujesz zaznacz to w Panelu klienta lub poproś nas – zmienimy to za Ciebie.
Zaznacz udogodnienia – to bardzo ważne, ponieważ w przejżysty też wszystkie inne udogodnienia które pojawiły się w twoim obiekcie.
Przygotuj oferty specjalne. W drugiej części roku pojawia się kilka długich weekendów. Warto przygotować ofertę listopadową, październikową i grudniową. Wiele osób marzy o tym aby Sylwester spędzić poza domem. Dodatkowe wolne od pracy dni stwarzają okazję i pretekst do podróży. Jeśli masz przygotowane oferty specjalne uzupełnij to w Panelu Klienta. Warto też zmienić i uzupełnić te informacje w opisie oferty.
Po trzecie – już teraz warto rozejrzeć się za skuteczną reklamą.
Skuteczna reklama nie musi być droga. Ważne aby Twój obiekt w odpowiednim czasie wyświetlał się optymalnie wysoko tak aby turyści szybko go zobaczyli kiedy szukają noclegu w konkretnej miejscowości lub kategorii. Duża liczba zapytań i telefonów to wynik wyświetlania oferty noclegowej na dobrej pozycji w odpowiednim czasie. Skontaktuj się z naszym konsultantem – doradzi Ci co jeszcze warto zmienić lub dodać w twojej ofercie.

Ustali z tobą kiedy warto w Twoim wypadku uruchomić lepsza widoczność twojej oferty. Obliczycie wspólnie jaki będzie tego koszt. Dzięki temu możesz przygotować swoje finanse.
Pokaż się w pozytywnym świetle
Dołącz do do naszego programu partnerskiego. Oznaczenie Partner portalu buduje markę Twojego obiektu w oczach Turysty, jest zupełnie darmowe a my z przyjemnością podzielimy się taką informacją z gośćmi portalu.
Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 880 180 190