W dzisiejszych czasach w Internecie szuka się wszystkiego. Rynek usług turystycznych nie jest  wyjątkiem. Aby prezentować swoje usługi noclegowe musisz istnieć w tej przestrzeni. Na dobrą i skuteczną reklamę składa się kilka czynników. Jednym z nich jest  czytelny i zachęcający opis twojej oferty. Jak napisać ofertę noclegową? Jak przyciągnąć uwagę turystów którzy szukają noclegów? Zacznij od nazwy

Jak stworzyć dobrą nazwę dla obiektu noclegowego?

80 % internautów czyta tylko nagłówki tekstu. Dlatego dobry tytuł  to podstawa. Powinien też określać kategorię twojego obiektu i być czytelny. Czy jest to hotel, apartament, domek czy pokoje do wynajęcia? 

Ujmij to w nazwie. Fantazyjne nazwy np. “ Oaza cisza i spokój “ niewiele wnoszą. Owszem są ładne i romantycznie brzmią ale nie dają jasnego komunikatu. 

Jak stworzyć dobrą nazwę obiektu noclegowego

Dobra nazwa musi odróżnić Cię od konkurencji i łatwo zapadać w pamięć. Zastanów się więc dobrze jeśli chcesz użyć angielskich zwrotów. Czasem się one sprawdzają jednak gdy są zbyt trudne – mogą nie zostać zapamiętane. Poniżej podajemy kilka przykładów dobrych nazw

Dobrze by było gdyby nazwa obiekt niosła w sobie treść o rodzaju oferowanych usług.  Dając jasny komunikat  już na początku sprawiasz że łatwiej jest twoim potencjalnym  gościom zapamiętać istotne informacje. Czasem warto w nazwie podać jakiś charakterystyczną zaletę  np. “Apartamenty przy latarni” lub Dom Wczasowy Adria blisko wyciągu Henryk 

Treść oferty. Jak napisać ofertę noclegową

Nazwę już masz teraz czas na konkrety. Ludzie nie czytają. Ludzie skanują tekst wyciągając istotne informacje. Dlatego  opis oferty noclegowej musi być przejrzysty  Łatwy i czytelny. Nie powinien być też zbyt długi ani zbyt krótki. Lakoniczny komunikat “ wolne pokoje 2,3 osobowe” absolutnie nie zda egzaminu. Długi tekst pisany bez akapitów jednym ciągiem również go nie zda. 

 

Oferta noclegowa Jak napisać ofertę noclegową
Dawna Ulotka hotelu. Dziś Internet pozwala na samodzielne tworzenie skutecznej oferty noclegowej. W bardzo prosty i intuicyjny sposób możesz zrobić to w portalu e-wczasy.pl Na każdym etapie służymy pomocą

Jak napisać dobrą  ofertę noclegową?

Opis  musi być dokładny ale bez zbędnych informacji krótko i na temat. Koniecznie napisz jakie apartamenty pokoje lub domki masz – ile osób pomieszczą, ważne podczas planowania jakiejkolwiek podróży.( Apartament dla 6 osób , domki 4 i 6 osobowe ) 

Wygląd tekstu przy tworzeniu oferty noclegowej 

  • Nie pisz kolumn tekstu. Podziel go na akapity.
  • Najważniejsze informacje podkreśl tłustym drukiem – ludzie skanują tekst
  • Wymień najlepiej od myślników co jest do dyspozycji gości  na miejscu (TV lodówka pralka, aneks kuchenny, rowery, sprzęt narciarski lub plażowy) 
  • Stosuj się do zasad gramatycznych ortograficznych i interpunkcyjnych ułatwia to czytanie oferty i nie odciąga uwagi od treści. 
  • Nie używaj Caps Locka ( nie pisz wielkimi literami tekst staje się wtedy nieczytelny)

Jak stworzyć ofertę  noclegową? Pokaż swoje zalety i mocne strony 

Nie zapomnij o dodatkowych atutach czyli udogodnieniach które dla turysty mają konkretną wartość: możliwość grilla, ogniska, blisko do centrum, blisko do lasu, widok na góry lub morze, obiekty kultury lub dobra gastronomia w pobliżu) Zaznacz te zalety  w udogodnieniach w panelu klienta e-wczasy.pl ( Edycja oferty-> udogodnienia)

Jeśli akceptujesz Bon turystyczny zaznacz to ! W tym momencie to obiekty, które cieszą się największym zainteresowaniem. Te informacje wyświetlają się zaraz pod zdjęciem Twojego obiektu – turysta ma dzięki temu szybką informację co jeszcze zastanie na miejscu. A twój obiekt będzie wyświetlał się w dodatkowej zakładce widocznej na stronie głównej  ” bon turystyczny” Zobacz noclegi z Bonem turystycznym 

Podaj Cenę za osobę 

Dbaj o transparentność Ceny. Niska cena to jeden z czynników, który przyciąga uwagę turystów. Dlatego warto podać cenę od osoby niż np. 400 zł za dobę. Szczegółowy cennik możesz ująć w opisie oferty. Dzięki temu wszystkie potrzebne informacje zostaną zawarte i nie dojdzie do nieporozumień. Przeczytaj też Jak rozmawiać z turystą przez telefon

Bądź elastyczny – dopasuj ofertę do aktualnych potrzeb swoich i turysty, 

To że raz napisałeś kilka zdań o swoich usługach nie znaczy że nie możesz tego zmienić, Potrzeby turystów zmieniają się – jak pokazał rok 2020 dużą rolę odgrywało utrzymywanie dystansu  i dezynfekcja. Wiele osób dokonało zmian w treści swojej oferty i wyszło naprzeciw oczekiwaniom turystów. Na bieżąco uzupełniaj  swoją ofertę np. gdy zwolni się termin  w lipcu napisz o tym  – już na wstępie ”wolne terminy w lipcu” W portalu e-wczasy.pl możesz dowolnie zmieniać treść swojej oferty wystarczy zalogować się do panelu klienta i wejść w zakładkę “ edycja oferty”

Tworzenie skutecznej oferty noclegowej
Tworzenie skutecznej prezentacji obiektu nie jest trudne

Tworząc swoją ofertę noclegową pisz oryginalny tekst

Nie kopiuj treści oferty ze swojej strony internetowej. To ważne dla wyszukiwarek aby tekst nie był powielany. To naprawdę nie jest trudne. Jeśli weźmiesz pod uwagę nasze wskazówki to zajmie ci to tylko chwilę. Jeśli chcesz skorzystać z pomocy – skonsultuj się z naszym specjalistą z działu marketingu – z przyjemnością pomożemy przygotować ci  tekst, który turysta zapamięta. 

Zdjęcia obiektu noclegowego

 To dosyć oczywiste ale zawsze warto przypomnieć. Dobre zdjęcia to obok nazwy i ceny wyróżnik twojej oferty. Ludzie kupują oczami. Zdjęcia wzbudzają emocje, zachęcają do rezerwacji, dają obraz  tego, czego można oczekiwać po pobycie.

Zdjęcia obiektu noclegowego Jak zrobić zdjęcie obiektu noclegowego
Dobre zdjęcie jest zrobione w jasny słoneczny dzień i jest obietnicą tego co turysta zastanie na miejscu

Zadbaj o zdjęcia aby były :

  • wykonane w jasny słoneczny dzień,
  • wykonaj je  z narożnika pomieszczenia 
  • Powinny być zgodne z rzeczywistością
  • wyraźne i ostre
  • prezentować dużą część pomieszczenia

Mamy nadzieję że nasze wskazówki pomogą ci stworzyć skuteczną prezentację obiektu noclegowego. Chcemy aby Twój obiekt cieszył się zainteresowaniem i popularnością wśród turystów 

Nasze 18 letnie doświadczenie pokazuje, ze warto z tych wskazówek skorzystać. Na każdym etapie tworzenia oferty noclegowej możesz skorzystać z naszych rad. Coś Cię zainteresowało, masz dodatkowe pytania? Chętnie pomożemy i Tobie w stworzeniu oferty noclegowej, która wyróżni się na rynku