Pomoc
Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Dodawanie obiektu
1. Kto może dodać ofertę noclegu?
Z serwisu e-wczasy.pl może skorzystać każdy, kto oferuje noclegi - zarówno osoba prywatna, jak i firma.
2. Jak mogę dodać swój obiekt?
Aby umieścić obiekt noclegowy w serwisie e-wczasy.pl, wystarczy uzupełnić formularz znajdujący się na stronie: www.e-wczasy.pl/panel/dodaj_obiekt
3. Ile kosztuje zamieszczenie oferty?
Koszt prezentacji Twojej oferty zależy od wybranego pakietu reklamowego, do wyboru opcje: 12-miesięczna, 6-miesięczna, 3-miesięczna. Aktualny cennik znajduje się na stronie www.e-wczasy.pl/cennik
4. Czy jest okres próbny?
Tak, możesz dodać ofertę swojego noclegu na bezpłatny okres próbny wynoszący 14 dni. W tym czasie możesz do woli testować funkcjonalność serwisu, zapoznać się z jego działaniem, sprawdzić, jak działa Panel Klienta - słowem: masz 14 dni na podjęcie decyzji o dalszej współpracy.
5. Dodałem ofertę noclegu. Kiedy będzie ona widoczna?
Każda nowa oferta musi zostać aktywowana przez administratora serwisu. Aktywacja następuje zwykle w okresie krótszym niż 24 godziny - w dni robocze oferty aktywowane są na bieżąco - tak szybko, jak tylko to jest możliwe.
6. Czy po dodaniu oferty mogę ją zmieniać?
Tak. W każdym momencie możesz dokonać edycji swojej oferty. W tym celu wystarczy zalogować się do Panelu Klienta i skorzystać z opcji “Edycja oferty”. Możesz dodawać i usuwać zdjęcia, zmieniać opisy i dane kontaktowe. W Panelu Klienta znajdziesz również dodatkowe narzędzia usprawniające sprzedaż.
7. Ile zdjęć mogę dodać?
Do dyspozycji masz nieograniczoną liczbę zdjęć.
Informacje ogólne
8. Czy pośredniczycie w dokonywaniu rezerwacji?
Serwis e-wczasy.pl pomaga osobom poszukującym noclegu znaleźć oferty noclegowe, wraz z danymi teleadresowymi. Klient kontaktuje się bezpośrednio z Tobą, dzwoniąc pod podany numer telefonu lub korzystając z formularza kontaktowego “Zapytanie noclegowe”.
9. Nie mogę dostać się do Panelu Klienta. Zapomniałem hasła. Jak je odzyskać?
Aby otrzymać nowe hasło, wystarczy wejść na stronę logowania do Panelu Klienta i kliknąc w link “Zapomniałem hasło”. Nowe hasło zostanie przesłane na Twój adres email.
10. Niektóre oferty wyświetlane są jako Partner e-wczasy. Jak uzyskać taki status?
Możesz wyróżnić swój obiekt poprzez skorzystanie z naszego programu partnerskiego. Zamieszczając button partnerski serwisu e-wczasy na własnej stronie, oznaczymy Twoją ofertę jako: partner e-wczasy. Aby przystąpić do programu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta
Płatności
11. Korzystam z okresu próbnego. Jak mogę przedłużyć wyświetlanie mojej oferty?
Aby aktywować wyświetlanie oferty, wystarczy dokonać płatności za wybrany okres (do wyboru opcja 3-, 6-, 12-miesięczna). Płatności można dokonać bezpośrednio z Panelu Klienta lub przelewem tradycyjnym na dane otrzymane drogą mailową (dane do przelewu znajdziesz również w Panelu Klienta).