Menu

Pomoc

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najcześciej pojawiające się pytania.

 

 

Dodawanie obiektu

 

 

1. Kto może dodać ofertę noclegu?

 

Z naszego serwisu może skorzystać każdy, kto oferuje noclegi - zarówno osoba prywatna, jak i firma. Podczas dodawania obiektu należy wybrać odpowiedni status (firma, osoba prywatna).

 

2. Jak mogę dodać swój obiekt?

 

Aby umieścić obiekt noclegowy w seriwsie e-wczasy.pl, wystarczy wejść na stronę:
http://www.e-wczasy.pl/panel/dodaj_obiekt

Po wybraniu najlepszego pakietu dla siebie, kliknij na WYBIERAM. Zostaniesz przeniesiony na stronę, na której możesz uzupełnić treść swojej oferty.

 

3. Ile kosztuje zamieszczenie oferty?

 

Koszty prezentacji Twojej oferty zależą od wybrango pakietu, do wyboru pakiety: Srebrny oraz Złoty. Najniższy roczny abonament wynosi 122 zł brutto.

 

4. Czy jest okres próbny?

 

Tak, możesz dodać ofertę swojego noclegu na bezpłatny okres próbny wynoszący 14 dni. W tym czasie możesz do woli testować funkcjonalność serwisu, zapoznać się z jego działaniem, sprawdzić, jak działa Panel Klienta - słowem: masz 14 dni na podjęcie decyzji o dalszej współpracy.

 

5. Dodałem ofertę noclegu. Kiedy będzie ona widoczna?

 

Każda nowa oferta musi zostać aktywowana przez administratora serwisu. Aktywacja następuje zwykle w okresie krótszym niż 24 godziny - w dni robocze oferty aktywowane są na bieżąco - tak szybko, jak tylko to jest możliwe.

 

6. Czy po dodaniu oferty mogę ją zmieniać?

 

Tak. W każdym momencie możesz dokonać edycji swojej oferty. W tym celu wystarczy zalogowac się do Panelu Klienta i na liście swoich obiektów kliknąć EDYTUJ.  Możesz dodawać i usuwać zdjęcia, zmieniać opisy i dane kontaktowe.

 

7. Ile zdjęć mogę dodać?

 

Liczba zdjęć zależy od wybranego pakietu. W pakiecie srebrnym limit wynosi 12 zdjęć. W pakieci złotym liczba zdjęć jest nieograniczona. Warto dodać maksymalną ilość zdjęć wysokiej jakości.

 

8. W ilu kategoriach mogę dodać swój obiekt.

 

Poza wybraniem głównej kategorii, możesz przypisać ofertę do dwóch kategorii dodatkowych.

 

9. Czym różni się pole INFORMACJE WSTĘPNE od INFORMACJE O OBIEKCIE?

 

Opis dodany w polu INFORMACJE WSTĘPNE będzie wyświetlał się podczas przegladania ofert (np. na stronie kategorii lub miasta), natomiast INFORMACJE O OBIEKCIE zostaną wyświetlone, kiedy użytkownik serwisu kliknie w Twoją ofertę.  

 

 

 

Informacje ogólne

 

 

10. Czy pośredniczycie w dokonywaniu rezerwacji?


Serwis e-wczasy.pl pomaga osobom poszukującym noclegu znaleźć oferty noclegowe, wraz z danymi teleadresowymi. Klient kontaktuje się bezpośrednio z Tobą, dzwoniąc pod podany numer telefonu lub korzystając z formularza KONTAKT Z WŁAŚCICIELEM OBIEKTU.

 

11. Nie mogę dostać się do Panelu Klienta. Zapomniałem hasła. Jak je odzyskać?


Aby otrzymać nowe hasło, wystarczy wejść na stronę logowania do Panelu Klienta http://www.e-wczasy.pl/panel/index i kliknąc w link ZAPOMNIAŁEM HASŁA. Nowe hasło zostanie przesłane na Twój adres email.

 

12. Przez pomyłkę dodałem ofertę jako osoba prywatna, a chciałem jako firma. Jak mogę to zmienić?


Wystarczy zalogować się do Panelu Klietna, i w polu rozwijanym Twój status wybrać: firma.  Analogicznie zmiany można dokonać w sytuacji odwrotnej (z firmy na osobe prywatną). Aby zapamietać wybór, kliknij ZAPISZ ZMIANY.

 

13. Jak zmienić pakiet z Srebrnego na Złoty?


Aby dokonać zmiany pakietu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. 

 

14. Niektóre oferty wyświetlane są jako Partner e-wczasy. Jak zyskać taki status?


Możesz wyróżnić swój obiekt poprzez skorzystanie z naszego programu partnerskiego. Zamieszczając button partnerski serwisu e-wczasy na własnej stronie, oznaczymy Twoją ofertę jako: partner e-wczasy. Aby przystąpić do programu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta

 

 

 

 

Kolejność wyświetlania ofert

 

 

 

15. Co decyduje o kolejności wyświetlania ofert w katalogu?


Kolejność wyświetlania ofert noclegowych zależy od wybranego pakietu. W pierwszej kolejności wyświetlane są oferty w pakiecie złotym, następnie w pakiecie srebrnym, a poniżej w pakiecie brązowym.

 

Aby każda oferta miała możliwie równe szanse, system co 2 godziny zmienia kolejność wyświetlania - oczywiście z uwzględnieniem hierarchi pakietów reklamowych.

 

 

 

 

 

Płatności

 

 

 

16. Korzystam z okresu próbnego. Jak mogę przedłużyć wyświetlanie mojej oferty?


Aby aktywować wyświetlanie oferty na kolejne 12 miesięcy, wystarczy opłacić abonament roczny. Przelewu można dokonać bezpośrednio z Panelu Klienta, lub na dane otrzymane drogą mailową.

 

17. Czy mogę zapłacić na Poczcie?


Oczywiście, możesz dokonać przelewu na Poczcie, trzeba jednak liczyć się z dłuższym oczekiwaniem na zaksięgowanie przelewu. Aby dokonać szybkiej płatności on-line, zaloguj się do Panelu Klienta.